2114009730
mtdathens@gmail.com
ΔΩΡΕΑΝ VIDEO CALL MEETING
  • Αρχική
  • Blog
  • Σχετικά με μας
  • Υπηρεσίες
  • Επικοινωνία
  • Αρχική
  • Blog
  • Σχετικά με μας
  • Υπηρεσίες
  • Επικοινωνία
  • Αρχική
  • Blog
  • Σχετικά με μας
  • Υπηρεσίες
  • Επικοινωνία

Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.

  • Αρχική
  • Blog
  • Σχετικά με μας
  • Υπηρεσίες
  • Επικοινωνία
social media

TikTok: Πώς να ξεχωρίσεις από το πλήθος

admin 22 Μαρτίου, 2022 0 Comments

Θέλετε να προσεγγίσετε περισσότερο από το ιδανικό κοινό σας στο TikTok; Αναρωτιέστε πώς να πείτε μια αυθεντική ιστορία μέσω βίντεο σύντομης μορφής;

Σε αυτό το άρθρο, θα μάθετε πώς να αξιοποιήσετε τις αρχές αφήγησης στο περιεχόμενό σας.

Γιατί οι επιχειρήσεις πρέπει να εξετάσουν το ενδεχόμενο του TikTok?

Όλοι όσοι έχουν αφιερώσει χρόνο σε οποιαδήποτε πλατφόρμα μέσων κοινωνικής δικτύωσης, είτε έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούν το TikTok είτε όχι, βιώνουν ήδη σε κάποιο βαθμό το TikTok. Δεν χρειάστηκε πολύς χρόνος για άλλα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης να υιοθετήσουν τις δικές τους εκδοχές βίντεο σύντομης μορφής—Instagram Reels, YouTube Shorts, Pinterest Idea pins, Facebook Reels. Τη στιγμή που αυτές οι πλατφόρμες κυκλοφόρησαν τις δικές τους εκδόσεις βίντεο σύντομης μορφής, μερικά από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα βίντεο σε αυτές τις πλατφόρμες ήταν εκ νέου δημοσιεύσεις από το TikTok.

Ανεξάρτητα από την πλατφόρμα στην οποία βρίσκεστε, πιθανότατα έχετε δει τουλάχιστον ένα βίντεο TikTok. Εάν χρησιμοποιείτε τη δυνατότητα εγγενούς βίντεο σύντομης μορφής αυτής της πλατφόρμας, τότε έχετε ήδη δημιουργήσει τη δική σας εμπειρία παρόμοια με το TikTok.

Ένα από τα στατιστικά στοιχεία που βοηθούν το TikTok να σταθεί είναι η μακροζωία των περιόδων σύνδεσης χρηστών στην πλατφόρμα. Στατιστικά, όταν κάποιος ανοίγει το TikTok, ξοδεύει περίπου 112 λεπτά καταναλώνοντας περιεχόμενο. Αυτό είναι 112 λεπτά κύλισης στη σελίδα τους για εσάς, έλεγχος βίντεο σε προφίλ που έχουν ανακαλύψει, παρακολούθηση βίντεο ταξινομημένων σε λίστες αναπαραγωγής και κοινή χρήση βίντεο με τους φίλους τους.

Το YouTube είναι η μόνη άλλη πλατφόρμα στην οποία οι άνθρωποι ξοδεύουν συγκρίσιμο χρόνο χρονοβόρου περιεχομένου, αλλά ακόμα και τότε, το περιεχόμενο που καταναλώνουν στο YouTube χωρίζεται σε δύο ή τρία βίντεο αντί στο πλήθος των βίντεο 15 δευτερολέπτων έως 3 λεπτών που βιώνουν στο TikTok.

Επιπλέον, το TikTok είναι γνωστό για την τεράστια απήχηση που μπορούν να βιώσουν οι δημιουργοί. Υπάρχουν αμέτρητες φορές που ένας έμπορος ή μια επιχείρηση θα δημοσιεύσει ένα βίντεο και αυτό το βίντεο θα γίνει και θα αρχίσει να γίνεται viral. Πριν το καταλάβουν, αυτό το φαινομενικά τυχαίο βίντεο θα αλλάξει εντελώς τη ζωή τους, απλώς και μόνο επειδή χτύπησε το κατάλληλο κοινό την κατάλληλη στιγμή και οδήγησε δεκάδες χιλιάδες νέους πελάτες στο προφίλ αυτού του δημιουργού.

Αυτό δεν είναι σπάνιο περιστατικό. Αυτό δεν συνέβη σε ένα ή δύο άτομα που είχαν έρθει από διαφορετική πλατφόρμα και ήξεραν πώς να χτυπήσουν τον αλγόριθμο. Αυτό είναι κάτι που έχει συμβεί εκατοντάδες φορές το μήνα από τότε που το TikTok άρχισε πραγματικά να απογειώνεται. Όταν πρόκειται να αποφασίσετε αν θα χρησιμοποιήσετε το TikTok για την προώθηση της επιχείρησής σας, φαίνεται πολύ απλό ότι εάν χρησιμοποιείτε ήδη τις δυνατότητες και βιώνετε την πλατφόρμα, τότε είναι μόνο ένα ακόμη σύντομο βήμα για να μεταβείτε πραγματικά στο TikTok. Όταν το συνδυάζετε με τη δυνατότητα εκρηκτικής ανάπτυξης και προσέγγισης στο TikTok, οι άλλες πλατφόρμες δεν μπορούν να αντιγραφούν, η επιλογή να μπείτε στο TikTok φαίνεται αρκετά σαφής.

#1: Κάντε την επωνυμία σας αξέχαστη λέγοντας ιστορίες στο TikTok

Η αφήγηση ιστοριών ήταν πάντα ένα σημαντικό μέρος της επιτυχίας στο TikTok. Καθώς όμως η πλατφόρμα γίνεται πιο δημοφιλής και δημιουργείται περισσότερο περιεχόμενο, με αποτέλεσμα μεγαλύτερο ανταγωνισμό για να μπείτε στη σελίδα For You, η αφήγηση σας γίνεται πολύ πιο σημαντική. Στην πραγματικότητα, η αφήγηση αποκτά ένα εντελώς νέο νόημα όταν πρόκειται για το TikTok σήμερα. Στο TikTok, η αφήγηση περιλαμβάνει τα πάντα, από το αντίγραφο που χρησιμοποιείτε στη λεζάντα σας, το φόντο των βίντεό σας, τις κινήσεις και τις λέξεις που εκφράζονται στο βίντεο. Η αφήγηση είναι μια εμπειρία για τους θεατές. Όταν γίνει καλά, αυτοί οι θεατές θα παραμείνουν. Στις περισσότερες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η αφήγηση ιστοριών είναι σημαντική επειδή οικοδομεί εμπιστοσύνη με το κοινό σας και διαμορφώνει την εξουσία σας. Αυτό εξακολουθεί να ισχύει στο TikTok, με την εξαίρεση ότι η αφήγηση στο TikTok κάνει το βίντεο πιο αξέχαστο. Σκεφτείτε ξανά αυτό το στατιστικό πόσα λεπτά περνούν οι άνθρωποι σε μία μόνο συνεδρία στο TikTok: 112 λεπτά. Αυτό σημαίνει ότι καταναλώνουν από 100-400 βίντεο σε λιγότερο από 2 ώρες. Από όλα αυτά τα βίντεο, ποιο θα τους ξεχωρίσει; Ποια θα θυμούνται την επόμενη μέρα; Το βίντεο με την καλύτερη αφήγηση είναι αυτό που μας μένει περισσότερο στο μυαλό. Όχι μόνο αυτό, αλλά επειδή η αφήγηση περιλαμβάνει ολόκληρη την εμπειρία παρακολούθησης βίντεο, αυτό είναι επίσης που σας βοηθά να ξεχωρίζετε από άλλους δημιουργούς στη θέση σας. Ο δημοσιογράφος που μοιράζεται τις ειδήσεις του κάτω από το γραφείο, ένας δάσκαλος γιόγκα που κάνει γιόγκα έξω σε ένα δέντρο αντί στο στούντιο—αυτά είναι μόνο δύο παραδείγματα λογαριασμών TikTok όπου η αφήγηση έχει γίνει ένα κομμάτι της επωνυμίας που τους βοηθά ξεχωρίζω. Κατά κάποιο τρόπο, συμβουλές και προϊόντα μπορούν να βρεθούν οπουδήποτε. Αν κάποιος θέλει να αναζητήσει συμβουλές φυσικής κατάστασης, μπορεί να χτυπήσει το Google και να τις αναζητήσει. Αν κάποιος θέλει να βρει τις ειδήσεις, μπορεί να πάει στο Google και να αναζητήσει τις ειδήσεις. Αλλά σε κάθε περίπτωση, η παράδοση δεν θα είναι τόσο αξέχαστη ούτε δημιουργική. Όταν βλέπετε τις ειδήσεις ή τις συμβουλές που σας παρέχονται από έναν αλγόριθμο στη σελίδα σας για εσάς μέσω μιας δημιουργικής ιστορίας, μένουν. Επαγγελματική συμβουλή: Ένας τρόπος για να μάθετε πώς να ξεχωρίζετε στη θέση σας είναι να κάνετε μια αναζήτηση στο TikTok για τον κλάδο σας. Δείτε τα κορυφαία βίντεο και τους δημιουργούς που εμφανίζονται σε αυτήν την αναζήτηση και αναλύστε το περιεχόμενό τους. Ανακαλύψτε πραγματικά γιατί αυτό το περιεχόμενο είναι επιτυχημένο και πώς αυτός ο δημιουργός διατηρεί το κοινό του. Στη συνέχεια, κοιτάξτε λίγο πιο βαθιά για το πώς μπορείτε να κάνετε κάτι παρόμοιο από διαφορετική οπτική γωνία. Αυτό πηγαίνει πίσω στις ειδήσεις κάτω από την ιδέα του γραφείου ή στο στούντιο γιόγκα έξω.

#2: Πείτε μια ολοκληρωμένη ιστορία σε 15 δευτερόλεπτα

Υπάρχουν μερικά διαφορετικά μοντέλα αφήγησης στο TikTok που οι έμποροι μπορούν να δανειστούν για να πουν μια καταπληκτική ιστορία και να προσελκύσουν τους αναγνώστες από την αρχή. Ένας τύπος συνεπάγεται: Πρόβλημα: Συνδέστε το κοινό με μια δήλωση προβλήματος που σχετίζεται με κάτι με το οποίο αγωνίζεται. Αναταραχή: Ψάξτε λίγο βαθύτερα στο πρόβλημα υπονοώντας τι μπορεί ή θα συμβεί εάν δεν βρεθεί λύση και δεν εφαρμοστεί γρήγορα. Λύση: Παρουσιάστε τη λύση που έχετε. Αποτέλεσμα: Το επιθυμητό αποτέλεσμα που αναζητά το κοινό και μπορεί να επιτύχει τελικά μόλις εφαρμόσει τη λύση σας. Μια άλλη πολύ δημοφιλής φόρμουλα αφήγησης περιλαμβάνει το ταξίδι του ήρωα, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να αναλύσει σχεδόν κάθε επιτυχημένη ταινία που γυρίστηκε ποτέ. Μόλις καταλήξετε στη φόρμουλα σας, τότε αναλύετε την ιστορία σας σε αυτά τα μέρη. Αλλά αντί για μια παράγραφο, θα τη συντομεύσετε σε μια συνοπτική πρόταση. Αναφέραμε νωρίτερα ότι η ποιότητα βίντεο περιλαμβάνει ολόκληρη την εμπειρία που έχει κάποιος κατά την κατανάλωση περιεχομένου στο TikTok. Αυτό ισχύει και για την αφήγηση. Οι θεατές μπορούν να δουν αν η γλώσσα του σώματος ή οι εκφράσεις του προσώπου σας ταιριάζουν με τη λεζάντα σας ή τις λέξεις που λέτε. Πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων παγιδεύονται στην προσπάθειά τους να απομνημονεύσουν ένα σενάριο, και αυτό το σενάριο συνήθως λέει κάτι όπως «Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που θα μοιραστώ μαζί σας…» ή «Είμαι τόσο ενθουσιασμένος που θα σας πω για…» Ωστόσο, όταν διαβάστε τη γλώσσα του σώματος, το πρόσωπό τους φαίνεται σχεδόν θαμπό και χωρίς συναισθήματα. Δεν υπάρχει ενθουσιασμός από τη γλώσσα του σώματός τους. Είναι άκαμπτοι και μερικές φορές δεν χαμογελούν καν, πολύ λιγότερο ενθουσιασμένοι. Ως θεατές, αντιλαμβανόμαστε αυτό και την αναντιστοιχία μεταξύ του μηνύματος που προσπαθείτε να μεταφέρετε και αυτού που βλέπουμε. Μας εμποδίζει να σας εμπιστευτούμε και μερικές φορές να προχωρήσουμε με το βίντεό σας.

Ποιότητα έναντι ποσότητας

Ένα πράγμα που έχει αλλάξει στο TikTok τα τελευταία χρόνια είναι η ιδέα της ποιότητας έναντι της ποσότητας. Πολλοί έμποροι θα δουν αυτή τη φράση και θα πιστέψουν ότι σημαίνει ποιότητα βίντεο σε σχέση με την ποσότητα βίντεο, και αυτό είναι μέρος της. Ωστόσο, η ποιότητα περιλαμβάνει την αξία του περιεχομένου που δημοσιεύεται, τον φωτισμό, την ιστορία που λέγεται, τον τρόπο χρήσης των χαρακτηριστικών ή του κειμένου, τη λεζάντα και κάθε στοιχείο που περιλαμβάνεται σε αυτό το βίντεο. Κάθε κομμάτι πρέπει να έχει ποιότητα. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η ποσότητα δεν έχει σημασία. Είκοσι μέτρια βίντεο δεν θα κρατήσουν ούτε ένα κερί σε πέντε εκπληκτικά βίντεο. Αλλά πέντε καταπληκτικά βίντεο είναι πολύ καλύτερα από δύο εκπληκτικά βίντεο. Επομένως, αν θέλετε να αξιοποιήσετε το TikTok και να αναπτυχθείτε, ξεκινήστε εξετάζοντας την ποιότητα των βίντεό σας και, στη συνέχεια, κλιμακώστε την ποσότητα.

#3: Γράψτε μια αποτελεσματική λεζάντα για το βίντεό σας στο TikTok

Μια άλλη πτυχή της πλατφόρμας που έχει αλλάξει πολύ είναι η χρήση hashtag στο TikTok. Μέχρι τώρα, οι περισσότερες φιλοσοφίες του TikTok μιλούσαν για τη σημασία των hashtag: Κάνουν τα βίντεο με δυνατότητα αναζήτησης, βοηθούν τον αλγόριθμο TikTok να ταξινομεί και να οργανώνει τα βίντεο για να τα εξυπηρετήσει στον σωστό πληθυσμό και θα συμβάλουν στην επέκταση της εμβέλειας του βίντεό σας. Πιο πρόσφατα, ωστόσο, η σημασία των hashtag έχει μειωθεί πολύ. Ο αλγόριθμος του TikTok είναι πολύ πιο περίπλοκος. Είναι σε θέση να προσδιορίσει ακριβώς τι υπάρχει στο βίντεο χωρίς να χρειάζεται hashtag. Επομένως, μπορεί να προβάλει το βίντεο στα σωστά άτομα. Αν αφιερώσετε χρόνο στα αναλυτικά στοιχεία του TikTok, μπορείτε να δείτε πού βρίσκουν οι χρήστες το βίντεο. Η συντριπτική πλειονότητα των προβολών βίντεο δεν προέρχεται από hashtags, αλλά από τη σελίδα For You που τους παρέχεται μέσω αυτού του αλγόριθμου. Έτσι, η ανάγκη για hashtags έχει εξαφανιστεί. Αυτό σημαίνει ότι οι 300 χαρακτήρες που είναι διαθέσιμοι για χρήση ως λεζάντα μπορούν πλέον να είναι πιο στρατηγικοί για να περιλαμβάνουν τις λέξεις-κλειδιά και την ιστορία σας. Σε πολλούς επαγγελματίες του μάρκετινγκ και επωνυμίες αρέσει να χρησιμοποιούν πολύ σύντομους λεζάντες, μερικές φορές μόνο μερικές λέξεις, και στη συνέχεια να τους ακολουθούν με ένα σωρό hashtags που ελπίζουν ότι θα βοηθήσουν το TikTok να κατηγοριοποιήσει τα βίντεό τους. Μια πολύ πιο αποτελεσματική μέθοδος θα ήταν να χρησιμοποιήσετε και τους 300 χαρακτήρες για να πείτε μια ιστορία για το βίντεο. Αντί να χρησιμοποιήσετε τη λέξη-κλειδί «ευτυχισμένος» με ένα emoji και μετά ένα σωρό hashtags σκύλων που ελπίζουν ότι το TikTok θα το συνδυάσει, εμπιστευτείτε τον αλγόριθμο TikTok και γράψτε μια λεζάντα που να λέει κάτι περισσότερο όπως «ο σκύλος μου μου έφερε αυτό το δώρο σήμερα. Είναι δύσκολο να εξηγήσω πόσο χαρούμενος με έκανε αυτό». Και πάλι, τα hashtags δεν είναι τόσο απαραίτητα σήμερα όσο ήταν κάποτε. Αλλά οι λέξεις-κλειδιά στις λεζάντες σας μπορούν να πουν μια πολύ πιο ενδιαφέρουσα ιστορία από ό,τι αυτά τα hashtag θα μπορούσαν ποτέ. Τέλος, δώστε προσοχή στις εκφράσεις του προσώπου σας, τον τόνο της φωνής σας, την ενέργεια και την κατάσταση του μυαλού σας. Καθένα παίζει ρόλο στον τρόπο με τον οποίο οι θεατές σας θα λάβουν το περιεχόμενό σας. Ευτυχώς, υπάρχουν μερικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να βοηθήσετε να προκαλέσετε τη σωστή ψυχική κατάσταση για την παράδοση του περιεχομένου σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη μουσική, για παράδειγμα, για να προκαλέσετε ένα συγκεκριμένο συναίσθημα.
Aκολουθήστε μας στα Social Media
Facebook Instagram Youtube

Σχετικά

social media tik tok TIK TOK ATHENS
46
1337 Views
AboutAnastasis Giannakopoulos
In Socials:
Η σημασία του να κάνετε τις αναρτήσεις σας στα Social Media ελκυστικές!PrevΗ σημασία του να κάνετε τις αναρτήσεις σας στα Social Media ελκυστικές!21 Μαρτίου, 2022
Τα Social Media στην Ψηφιακή Εποχή: Οδηγός για Επιχειρήσεις και Χρήστες21 Μαΐου, 2024Τα Social Media στην Ψηφιακή Εποχή: Οδηγός για Επιχειρήσεις και ΧρήστεςNext

Related Posts

social media

Social Media Basics

The time has finally come. You’ve poured your blood, sweat, and tears into your most...

admin 16 Νοεμβρίου, 2018
social media

Πώς μετράτε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας στα Social Media;

Πώς μετράτε...

admin 9 Φεβρουαρίου, 2022

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα
  • Τα Social Media στην Ψηφιακή Εποχή: Οδηγός για Επιχειρήσεις και Χρήστες
  • TikTok: Πώς να ξεχωρίσεις από το πλήθος
  • Η σημασία του να κάνετε τις αναρτήσεις σας στα Social Media ελκυστικές!
  • Πώς μετράτε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας στα Social Media;
  • 5 Συμβουλές για αποτελεσματικό μάρκετινγκ μέσω Social Media
Πρόσφατα σχόλια
    Ιστορικό
    • Μάιος 2024
    • Μάρτιος 2022
    • Φεβρουάριος 2022
    • Νοέμβριος 2018
    Kατηγορίες
    • social media
    • Uncategorized
    Μεταστοιχεία
    • Σύνδεση
    • Ροή καταχωρίσεων
    • Ροή σχολίων
    • WordPress.org
    Kατηγορίες
    • social media 7
    • Uncategorized 1
    Recent Posts
    No posts were found for display
    Ετικέτες
    5 Συμβουλές για αποτελεσματικό μάρκετινγκ μέσω Social Media anastasis giannakopoulos epixirin facebook instagram Marketing pinterest seo social media social media athens social media grecce social media marketing Social Media Trends in 2022 tik tok TIK TOK ATHENS twitter διαχείριση social media ελκυστικές αναρτήσεις μάρκετινγκ μέσω Social Media μικρή επιχείρηση περιεχόμενο

    Η Make the Difference αποτελείται από μία ομάδα επαγγελματιών στο χώρο του digital marketing που εξειδικεύονται ο καθένας στο τομέα του.
    Υπηρεσίες

    Διαχείριση Social Media

    Καμπάνια Google Adwords

    Κατασκευή E-shop

    Χορηγούμενη Διαφήμιση

    Video Production

    Επαγγελματική Φωτογράφιση

    Επικοινωνία
    Website: makethedifference.gr
    Email: mtdathens@gmail.com

    Phone: 21 1003 9501

    Newsletter

    [mc4wp_form id="357"]

    Terms of use | Privacy Environmental Policy

    Copyright © 2021 makethedifference.gr