TikTok: Πώς να ξεχωρίσεις από το πλήθος
Θέλετε να προσεγγίσετε περισσότερο από το ιδανικό κοινό σας στο TikTok; Αναρωτιέστε πώς να πείτε μια αυθεντική ιστορία μέσω βίντεο σύντομης μορφής;
Σε αυτό το άρθρο, θα μάθετε πώς να αξιοποιήσετε τις αρχές αφήγησης στο περιεχόμενό σας.
Γιατί οι επιχειρήσεις πρέπει να εξετάσουν το ενδεχόμενο του TikTok?
Όλοι όσοι έχουν αφιερώσει χρόνο σε οποιαδήποτε πλατφόρμα μέσων κοινωνικής δικτύωσης, είτε έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούν το TikTok είτε όχι, βιώνουν ήδη σε κάποιο βαθμό το TikTok. Δεν χρειάστηκε πολύς χρόνος για άλλα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης να υιοθετήσουν τις δικές τους εκδοχές βίντεο σύντομης μορφής—Instagram Reels, YouTube Shorts, Pinterest Idea pins, Facebook Reels. Τη στιγμή που αυτές οι πλατφόρμες κυκλοφόρησαν τις δικές τους εκδόσεις βίντεο σύντομης μορφής, μερικά από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα βίντεο σε αυτές τις πλατφόρμες ήταν εκ νέου δημοσιεύσεις από το TikTok.
Ανεξάρτητα από την πλατφόρμα στην οποία βρίσκεστε, πιθανότατα έχετε δει τουλάχιστον ένα βίντεο TikTok. Εάν χρησιμοποιείτε τη δυνατότητα εγγενούς βίντεο σύντομης μορφής αυτής της πλατφόρμας, τότε έχετε ήδη δημιουργήσει τη δική σας εμπειρία παρόμοια με το TikTok.
Ένα από τα στατιστικά στοιχεία που βοηθούν το TikTok να σταθεί είναι η μακροζωία των περιόδων σύνδεσης χρηστών στην πλατφόρμα. Στατιστικά, όταν κάποιος ανοίγει το TikTok, ξοδεύει περίπου 112 λεπτά καταναλώνοντας περιεχόμενο. Αυτό είναι 112 λεπτά κύλισης στη σελίδα τους για εσάς, έλεγχος βίντεο σε προφίλ που έχουν ανακαλύψει, παρακολούθηση βίντεο ταξινομημένων σε λίστες αναπαραγωγής και κοινή χρήση βίντεο με τους φίλους τους.
Το YouTube είναι η μόνη άλλη πλατφόρμα στην οποία οι άνθρωποι ξοδεύουν συγκρίσιμο χρόνο χρονοβόρου περιεχομένου, αλλά ακόμα και τότε, το περιεχόμενο που καταναλώνουν στο YouTube χωρίζεται σε δύο ή τρία βίντεο αντί στο πλήθος των βίντεο 15 δευτερολέπτων έως 3 λεπτών που βιώνουν στο TikTok.
Επιπλέον, το TikTok είναι γνωστό για την τεράστια απήχηση που μπορούν να βιώσουν οι δημιουργοί. Υπάρχουν αμέτρητες φορές που ένας έμπορος ή μια επιχείρηση θα δημοσιεύσει ένα βίντεο και αυτό το βίντεο θα γίνει και θα αρχίσει να γίνεται viral. Πριν το καταλάβουν, αυτό το φαινομενικά τυχαίο βίντεο θα αλλάξει εντελώς τη ζωή τους, απλώς και μόνο επειδή χτύπησε το κατάλληλο κοινό την κατάλληλη στιγμή και οδήγησε δεκάδες χιλιάδες νέους πελάτες στο προφίλ αυτού του δημιουργού.