8 τάσεις στα Social Media που πρέπει να γνωρίζει κάθε επιχείρηση για το 2022
Τα τελευταία δύο χρόνια, έχουμε δει μια αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι επωνυμίες προωθούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους στα Social Media.
Και, καθώς η δημοτικότητα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης συνεχίζει να αυξάνεται – φτάσαμε πάνω από 3,7 δισεκατομμύρια χρήστες μέσων κοινωνικής δικτύωσης παγκοσμίως το 2021 – οι επωνυμίες δεν αναρωτιούνται απλώς πώς θα προσελκύσουν τεράστιο κοινό των μέσων κοινωνικής δικτύωσης το επόμενο έτος. Ρωτούν επίσης,
“Ποιες τάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να περιμένω σε αυτό το συνεχώς μεταβαλλόμενο τοπίο;”
Παρακάτω, έχω συγκεντρώσει δέκα τάσεις από ειδικούς ή τάσεις από έρευνα που πρέπει να παρακολουθούν και να αξιοποιούν οι επιχειρήσεις για το 2022.
Social Media Trends in 2022
- Το TikTok θα κυριαρχήσει στον χώρο των social media.
- Η προσέγγιση νέου κοινού θα γίνει ο νούμερο ένα στόχος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τις επιχειρήσεις.
- Οι εταιρείες θα κάνουν πιο αφοσιωμένες προσλήψεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
- Η επαυξημένη πραγματικότητα θα γίνει ο προτιμώμενος τρόπος των καταναλωτών να δοκιμάζουν προϊόντα και να αλληλεπιδρούν με επωνυμίες.
- Οι επιχειρήσεις στον χώρο B2B θα αυξήσουν τις επενδύσεις τους σε Instagram και Twitter.
- Το Influencer Marketing θα ωριμάσει το 2022.
- Η κοινωνική διαφήμιση θα γίνει πιο εξελιγμένη.
- Οι επιχειρήσεις θα επενδύσουν σε περισσότερο περιεχόμενο μακράς και σύντομης μορφής, καθώς και σε ζωντανές ηχητικές αίθουσες συνομιλίας.