4 συμβουλές για τη συνεχή δημιουργία υψηλής ποιότητας περιεχομένου στα Social Media
Υπάρχουν πολλοί υπέροχοι τρόποι για να βρείτε ιδέες περιεχομένου που δεν απαιτούν μια ολόκληρη ομάδα κοινωνικής δικτύωσης.
Εδώ είναι μερικές ιδέες που έχω δει να λειτουργούν όλα αυτά τα χρόνια. Αυτές τις μέρες, μια ισχυρή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι το κλειδί για την οικοδόμηση μιας αξιόπιστης επωνυμίας, τη διάκριση και την απόκτηση έλξης με πιθανούς πελάτες.
Πρόσφατα έμαθα ότι το 43% των καταναλωτών πάντα αναζητούν μια επιχείρηση στο διαδίκτυο πριν την επισκεφτούν για πρώτη φορά, αυτός είναι ένας τεράστιος αριθμός.
Και ενώ όλες οι εταιρείες μπορούν να επωφεληθούν από την παρουσία τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις μικρές επιχειρήσεις που συνήθως δεν έχουν το πλεονέκτημα να είναι γνωστές.
Μια ισχυρή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ωστόσο, απαιτεί συνεπή δημιουργία περιεχομένου, η οποία μπορεί να πάρει πολύ χρόνο. Εάν είστε μια μικρότερη επιχείρηση ,μπορεί να αναρωτιέστε πώς μπορείτε να ανταγωνιστείτε εταιρείες που έχουν ολόκληρες ομάδες για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Δεν πρόκειται ποτέ να είναι ομοιόμορφος αγωνιστικός χώρος, αλλά έχουμε δει μικρές επιχειρήσεις να αγκαλιάζουν αυτό που τις κάνει μοναδικές και ως αποτέλεσμα να λάμπουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, χωρίς να χρειάζεται να ξοδέψουν τεράστια ποσά σε διαφημίσεις. Ακολουθούν μερικές ιδέες που έχω δει να λειτουργούν για ιδιώτες και επιχειρήσεις όλα αυτά τα χρόνια.
#1: Μάθετε από τους πελάτες σας (δεδομένα)
Ένα καλό σημείο εκκίνησης είναι να δίνετε προσοχή σε αυτό για το οποίο μιλούν οι πιθανοί πελάτες σας. Ποια είναι τα σημεία πόνου τους; Τι ερωτήσεις έχουν σε σχέση με τη δουλειά σας; Πώς νιώθουν για ορισμένα θέματα; Όλο αυτό είναι καλό υλικό για ιδέες περιεχομένου, όπως γρήγορες ερωτήσεις και απαντήσεις στο Instagram ή πιο αναλυτικό εκπαιδευτικό περιεχόμενο στο Facebook.
Θα πρέπει επίσης να αξιολογείτε τακτικά ποιες από τις προηγούμενες αναρτήσεις σας είχαν καλύτερη απόδοση. Ποιο απήχησε περισσότερο στο κοινό σας; Ποια έχουν περισσότερα likes, σχόλια, shares, retweets και saves; Βρείτε τα μοτίβα μεταξύ τους και θα μπορείτε γρήγορα να πείτε τι λειτουργεί.
Αφού συγκεντρώσετε όλες αυτές τις πληροφορίες, αφιερώστε λίγο χρόνο για να τις εξετάσετε. Τι κοινό έχει το περιεχόμενο με την καλύτερη απόδοση; Το κοινό σας προτιμά βίντεο ή εικαστικά ; Είναι πιο δημοφιλείς οι εμπνευσμένες αναρτήσεις ή οι πρακτικές οδηγίες; Μόλις εντοπίσετε ορισμένα μοτίβα, πατήστε σε αυτά και δημιουργήστε νέο περιεχόμενο που δίνει στους ανθρώπους αυτό που θέλουν.
#2: Αξιοποιήστε τα νέα και τα δικά σας στατιστικά
Το να γνωρίζετε τι συμβαίνει στον κλάδο σας είναι σημαντικό για πολλούς λόγους, μεταξύ των οποίων το λιγότερο είναι ότι μπορεί να σας προσφέρει ατελείωτη έμπνευση περιεχομένου.
Μπορείτε επίσης να είστε μέρος των ειδήσεων συλλέγοντας τα δικά σας δεδομένα και κοινοποιώντας τα ευρήματα με την κοινότητά σας.
#3: Πηγαίνετε πίσω από τις σκηνές
Στους καταναλωτές αρέσει να μαθαίνουν περισσότερα για τον τρόπο λειτουργίας μιας επιχείρησης και τους ανθρώπους πίσω από το εμπορικό σήμα. Με απλά λόγια, η παρουσίαση των ανθρώπων που διευθύνουν την εκπομπή εξανθρωπίζει την επιχείρηση και αυτό μπορεί να είναι ένα πολύ ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ.
Επιπλέον, το να δείξετε πώς αναπτύσσετε τα προϊόντα ή την εταιρεία σας (γνωστό και ως οικοδόμηση στο κοινό) μπορεί να προσθέσει μεγάλη αξία μακροπρόθεσμα.
Τα βίντεο, όπως τα Stories, τα Reels και το IGTV, είναι ένα εξαιρετικό μέσο για περιεχόμενο πίσω από τα παρασκήνια και δεν χρειάζεται να έχουν μεγάλη παραγωγή για να τραβήξουν την προσοχή κάποιου.
- Μια καθημερινή μέρα σας με έναν συνάδελφο
- Βήματα της διαδικασίας κατασκευής του προϊόντος σας ή της υπηρεσίας σας
- Περιηγήσεις στον χώρο εργασίας σας
- Συνεδρίες με μέλη της ομάδας
- Ένας ευχαριστημένος πελάτης που χρησιμοποιεί το προϊόν σας
#4: Κάντε το εύκολο για τον εαυτό σας
Φυσικά, η δημιουργία μοναδικών ιδεών είναι εξαιρετική, αλλά μπορείτε να συμπληρώσετε το προσαρμοσμένο περιεχόμενό σας αναδημοσιεύοντας πράγματα που βλέπετε στον ιστό. Η κοινή χρήση άρθρων σχετικά με τις τάσεις του κλάδου, εμπνευσμένες εικόνες που σχετίζονται με την επωνυμία σας ή ακόμα και σχετικά εικαστικά, μπορείτε να προσθέσει στη ροή σας χωρίς να αφιερώσει πολύτιμο χρόνο από την ημέρα σας.
Η σύνταξη ενός σταθερού σχεδίου μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως μικρή επιχείρηση μπορεί να είναι συντριπτική, αλλά δεν χρειάζεται να είναι. Αφιερώστε 30 λεπτά περίπου μερικές φορές την εβδομάδα για να εστιάσετε στο περιεχόμενο, επιλέξτε μία ή δύο από τις παραπάνω συμβουλές για να ξεκινήσετε και, στη συνέχεια, συνεχίστε να χτίζετε από εκεί. Τα αποτελέσματα θα μιλήσουν από μόνα τους και θα σας εμπνεύσουν να συνεχίσετε.
Έχετε μεθόδους για να δημιουργήσετε περιεχόμενο που λειτουργεί πολύ καλά για εσάς;
Αν όχι επικοινωνήστε μας!