Εντάξει, το Facebook Live δεν είναι τόσο κόλπο, αλλά είναι μια εξαιρετική μορφή που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να ενισχύσετε την προβολή της επωνυμίας σας χωρίς να τροφοδοτήσετε τη μηχανή διαφημίσεων Facebook. Στην πραγματικότητα, ένα πρόσφατο άρθρο του Hootsuite μοιράστηκε πολλά οφέλη από τη χρήση του Facebook Live:
- Η δυνατότητα έχει τη μεγαλύτερη απήχηση από οποιονδήποτε τύπο ανάρτησης στην πλατφόρμα
- Αντλεί 10 φορές περισσότερα σχόλια από τα κανονικά βίντεο
- Οι χρήστες παρακολουθούν βίντεο στο Facebook Live 3x περισσότερο
- Το Facebook δίνει προτεραιότητα σε ζωντανά βίντεο τοποθετώντας τα στην κορυφή των Ειδήσεων και στέλνει ειδοποιήσεις για να ενθαρρύνει τους χρήστες να συμμετάσχουν
Η υψηλή απόδοση του περιεχομένου βίντεο δεν αποτελεί ανωμαλία. Σε μια δοκιμή που διεξήχθη από το Biteable, το Βίντεο τους είδε 25% περισσότερη αφοσίωση σε σύγκριση με μια ακίνητη εικόνα και έλαβε 480% περισσότερα κλικ!
Πώς να χρησιμοποιήσετε το Facebook Live για την επιχείρησή σας:
- Φιλοξενήστε σεμινάρια, masterclasses ή demos
- Μεταδώστε ένα συμβάν
- Ανακοινώστε τους νικητές σε προηγούμενο διαγωνισμό στο Facebook
- Πηγαίνετε πίσω από τις σκηνές της εταιρείας σας
Ανάλογα με την αξία παραγωγής που στοχεύετε, η εκτέλεση του Facebook Live μπορεί να απαιτεί έναν τόνο προετοιμασίας. Φροντίστε να έχετε έναν κεντρικό κόμβο όπου μπορείτε να συνεργαστείτε με την ομάδα σας κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας.
Για περισσότερες επιχειρηματικές στρατηγικές, ανατρέξτε σε αυτόν τον πλήρη οδηγό για τη χρήση του Facebook Live.