fbpx
Ε-Shop. ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΚΑΙ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΝΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΟΥ

Ε-Shop. ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΚΑΙ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΝΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΟΥ

H διαδικτυακή παρουσία μιας επιχείρησης στις μέρες μας  είναι πλέον απαραίτητη και πολύ σημαντική. Όταν αναφερόμαστε σε διαδικτυακή παρουσία δεν μιλάμε μόνο για μία σελίδα στο Facebook ή ένα λογαριασμό στο Instagram. Τα Social Media αποτελούν ένα σημαντικό κομμάτι της παρουσίας που επιβάλλεται να έχει μια επιχείρηση στο internet, αλλά δεν είναι το μόνο. 

Το πιο σημαντικό κομμάτι της διαδικτυακής παρουσίας μιας επιχείρησης  είναι η ιστοσελίδα της. Όταν μιλάμε για μια επιχείρηση που εμπορεύεται προϊόντα πρέπει να υπάρχει μια ιστοσελίδα όπου να παρουσιάζει αναλυτικά τους καταλόγους με τα προϊόντα του καταστήματος, καθώς και να δίνει επίσης την δυνατότητα online αγορών. Η ιστοσελίδα αυτή ονομάζεται ηλεκτρονικό κατάστημα ή αλλιώς e-shop.    

 Ας δούμε αναλυτικά ποια είναι τα πλεονεκτήματα του Ε-Shop:

Με ένα E-Shop η αγορά σας φεύγει από τη φυσική σας τοποθεσία και μεταφέρεται παντού!  

Μέχρι τώρα προϋπόθεση για να αγοράσει κάποιος τα προϊόντα σας ήταν να έρθει στο κατάστημα σας. Με τη δημιουργία ενός e-shop οι πιθανοί πελάτες σας δεν χρειάζεται να το κάνουν αυτό. Μπορείτε να λαμβάνετε παραγγελίες από πελάτες που βρίσκονται σε άλλη πόλη ή ακόμα και άλλη χώρα.  

Το E-shop είναι ανοιχτό 24 ώρες το 24 ωρο 

Οι παραγγελίες μπορούν να γίνονται τις ώρες που εσείς είστε απασχολημένος σε άλλη εργασία ή βρίσκεστε εκτός επιχείρησης.  Το καλό με το e-shop είναι ότι μπορεί να είναι ταυτόχρονα σε όλα τα μέρη που βρίσκονται οι πελάτες σας, να απαντά στις ερωτήσεις τους και να εκτελεί πολλαπλές παραγγελίες ταυτόχρονα. 

E-Shop σημαίνει  Προσφορές και Εκπτώσεις 

Το  e-shop σας επιτρέπει να κάνετε προσφορές κάθε φορά που επιθυμείτε να προωθήσετε τα προϊόντα σας. Οι προσφορές πάντα τραβούν τους πελάτες.

Για παράδειγμα θα μπορούσατε πολύ εύκολα να δημιουργήσετε προσφορές όπως οι εξής: 

  • “Την επόμενη εβδομάδα όλα τα προϊόντα του E-shop θα έχουν έκπτωση 35%”
  • “Το συγκεκριμένο προϊόν έχει έκπτωση 20% μόνο για τους 5 πρώτους που θα προλάβουν να το αγοράσουν”
  • “Σήμερα μόνο, όλα τα προϊόντα της κατηγορίας Χ θα βρίσκονται είναι σε προσφορά -20%” 

      Οι προσφορές είναι για πολλές επιχειρήσεις μια στρατηγική με την οποία  στοχεύουν στο να αποκτήσουν πιο εύκολα πελάτες που αγοράζουν πρώτη φορά, ώστε να τους μετατρέψουν στη συνέχεια σε αφοσιωμένους πελάτες.  

Πολλαπλοί Τρόποι πληρωμής

Με το E-Shop σας, μπορείτε να δέχεστε πολλαπλούς τρόπους πληρωμής. Για παράδειγμα εάν ενσωματώσετε πληρωμές μέσω PayPal, την ίδια στιγμή μπορείτε να δέχεστε οποιαδήποτε πιστωτική ή χρεωστική κάρτα (VISA, Mastercard, American Express). Την ίδια στιγμή, το να έχετε Eshop δεν σημαίνει απαραίτητα ότι οι πελάτες σας πρέπει να σας πληρώνουν απαραίτητα μέσω κάρτας. Η πληρωμή με αντικαταβολή ή και με κατάθεση στον τραπεζικό σας λογαριασμό μπορούν να αναφέρονται ως εναλλακτικοί τρόποι πληρωμής. 

E-shop & Επισκεψιμότητα

Υπάρχουν τρόποι να αποκτήσετε κίνηση στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα πέρα από τη διαφήμιση μέσω Google & Facebook. Ένας έξυπνος τρόπος είναι η συνεργασία με το Skroutz. Την ίδια στιγμή εάν το e-shop σας έχει μια βασική δομή που είναι φιλική στις μηχανές αναζήτησης (SEO), μπορείτε να αρχίσετε να έχετε επισκέπτες κατευθείαν από google αναζητήσεις. 

Ευκολία στη διαχείριση

Ένα E-Shop αποτελείται από δύο μέρη: το website που βλέπουν οι επισκέπτες σας και το διαχειριστικό στο οποίο έχετε πρόσβαση εσείς ώστε να μπορείτε να διαχειρίζεστε τα προϊόντα σας.

Το διαχειριστικό σας περιβάλλον είναι συνήθως εξαιρετικά απλό ώστε να μπορείτε χωρίς καμία γνώση προγραμματισμού να πραγματοποιείτε όλες τις ενέργειες που απαιτούνται για την ολοκληρωμένη διαχείριση του ηλεκτρονικού σας καταστήματος όπως:

  1. Προσθήκη και αφαίρεση προϊόντων
  2. Αλλαγή τιμών σε κάθε προϊόν
  3. Δημιουργία προσφορών
  4. Προσθήκη και αλλαγή φωτογραφιών για κάθε προϊόν
  5. Εισαγωγή περιγραφής για κάθε προϊόν
  6. Εισαγωγή video για κάθε προϊόν

Καμία  γνώση προγραμματισμού

Όπως αναφέρθηκε και πριν, η λειτουργία ενός E-shop δεν απαιτεί καμία γνώση προγραμματισμού από μεριά σας. Μπορείτε επίσης να δίνετε πρόσβαση σε κάποιον βοηθό ή υπάλληλό σας στο περιβάλλον διαχείρισης.

Συμπληρωματικά προϊόντα

Έχετε παρατηρήσει ότι στα μεγάλα ηλεκτρονικά καταστήματα (πχ Amazon, Ebay), δίπλα σε κάθε προϊόν υπάρχουν προτεινόμενα σχετικά προϊόντα?

Έχετε επίσης παρατηρήσει ότι στα ίδια μεγάλα ηλεκτρονικά καταστήματα, όταν βρίσκεστε στην διαδικασία πληρωμής, σας εμφανίζονται προτάσεις για επιπλέον αγορές προϊόντων μικρότερης αξίας που σχετίζονται με το προϊόν που έχετε στο καλάθι σας?

Ο λόγος που τα καταστήματα αυτά χρησιμοποιούν αυτές τις τεχνικές είναι ΕΝΑΣ: δουλεύει.

 Στο E-Shop σας μπορείτε με εύκολες κινήσεις να συνδέσετε προϊόντα μεταξύ τους και να εφαρμόσετε τις ίδιες τεχνικές και θα παρατηρήσετε ότι πολλοί από τους πελάτες σας θα αγοράσουν κάτι από αυτά τα προτεινόμενα προϊόντα.

Στατιστικά

Το E-Shop σας δίνει πληροφορίες και πολύ σημαντικά στατιστικά για τη λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων. Μπορείτε πολύ εύκολα να δείτε:

-Πόσα προϊόντα αγοράστηκαν και ποια

-Πότε αγοράστηκαν και από ποιον

-Ποιος ήταν ο συνολικός τζίρος ανά περίοδο που επιθυμείτε να αναλύσετε

-Ποιος ήταν ο τζίρος ανά προϊόν ή ανά κατηγορία προϊόντων

Αυτά και πολλά άλλα χρήσιμα στατιστικά στοιχεία είναι μέρος του διαχειριστικού σας!

Share this post

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

Make The Difference

Βρες την λύση στο Digital Marketing! BOOST YOUR BUSINESS!

Leave a Reply

Close Menu