fbpx
3 Σημαντικά στατιστικά στοιχεία μάρκετινγκ που πρέπει να ξέρετε

3 Σημαντικά στατιστικά στοιχεία μάρκετινγκ που πρέπει να ξέρετε

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Δεδομένου ότι οι άνθρωποι εμπιστεύονται άλλους ανθρώπους περισσότερο από ό, τι εμπιστεύονται τις μάρκες, το μάρκετινγκ επηρεασμού έχει γίνει μια πολύ δημοφιλής τακτική όταν πρόκειται για τη δημιουργία ευαισθητοποίησης της μάρκας, την εμπλοκή και την τόνωση των πωλήσεων. Και ενώ το μάρκετινγκ επηρεασμού έχει τις αδυναμίες του, δεν μπορείτε να αρνηθείτε τον αντίκτυπο που μπορεί να κάνει η σωστή συνεργασία. Σκέφτεστε να αξιοποιήσετε το μάρκετινγκ επιρροής για το εμπορικό σήμα σας το 2019; Εδώ είναι επτά σημαντικά στατιστικά στοιχεία μάρκετινγκ επηρεασμού που πρέπει να ξέρετε.

1. Το Marketing Influencer θα είναι μια βιομηχανία 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων μέχρι το 2020

 Λίγα χρόνια πριν, οι άνθρωποι που είχαν δημιουργήσει ένα σε απευθείας σύνδεση ήταν στην ευχάριστη θέση να ανταλλάξουν περιεχόμενο για δωρεάν προϊόντα – εννοώ, ποιος δεν αρέσει δωρεάν πράγματα; Αυτές τις μέρες, όμως, οι επιρροές αναζητούν όλο και περισσότερο αποζημίωση σε αντάλλαγμα της προβολής τους με το ακροατήριό τους. Εκτιμάται ότι η βιομηχανία μάρκετινγκ επιρροής θα φουσκώσει μέχρι τα 10 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το επόμενο έτος. Και όπως συμβαίνει, ο ανταγωνισμός για τους επηρεαστές θα αυξηθεί, μαζί με τις επόμενες δαπάνες.

2. Το 94% των εμπόρων πιστεύουν ότι η διαφάνεια και η αυθεντικότητα είναι κρίσιμες για την επιτυχία του μάρκετινγκ επιρροής

Είναι ενδιαφέρον ότι μια συντριπτική πλειοψηφία των εμπόρων πιστεύουν ότι η διαφάνεια και η αυθεντικότητα είναι σημαντικές για μια επιχειρηματική σχέση που αποσκοπεί στη δημιουργία πωλήσεων. Φυσικά, όλοι πρέπει να βεβαιωθούμε ότι οι εταιρικές σχέσεις μάρκετινγκ επηρεασμού που δραστηριοποιούμαστε είναι αμοιβαία επωφελείς και σχετικές με το εμπορικό σήμα, ωστόσο, ο τρελός έμπορος σε μένα smirks σε αυτό επειδή αυτοί οι επηρεαστές είναι πολύ συναλλακτική. Δεν έχουν μεγάλη εμπιστοσύνη στο σήμα και συνήθως αλληλεπιδρούν με πολλαπλές μάρκες κάθε φορά, οπότε είναι θεωρητικά αδύνατο να είναι αυθεντικά ευαγγελικοί για ένα εμπορικό σήμα αν πληρώνονται για να το προωθήσουν. Οι έμποροι τείνουν να γνωρίζουν το μάρκετινγκ , σκέπτονται ότι απλά να πάρουν σημαντικούς ανθρώπους να αρέσουν και να προωθήσουν το προϊόν τους θα δημιουργήσει πωλήσεις. Στην πραγματικότητα, θα πρέπει να βλέπουμε το μάρκετινγκ επιρροής σαν οποιοδήποτε άλλο κανάλι και να απαιτούμε τα ίδια αναλυτικά στοιχεία και την ευθύνη για την απόδοση της επένδυσης. Αν θέλετε ένα βασικό παράδειγμα γιατί δεν είναι ρεαλιστικό να περιμένουμε την αυθεντικότητα από το μάρκετινγκ επιρροής, σκεφτείτε το φευγαλέο φεστιβάλ Fyre, για το οποίο οι επηρεαστές χρησιμοποιήθηκαν για να πουλήσουν ένα εξαιρετικά ακριβό προϊόν μόνο για να αποδειχθεί ότι είναι απάτη. Το ηθικό της ιστορίας του φεστιβάλ Fyre είναι να διατηρήσει εύλογες προσδοκίες όσον αφορά τη διαφάνεια και την αυθεντικότητα με το μάρκετινγκ επιρροής.

3. Το 39% των λογαριασμών Active Instagram με περισσότερους από 15.000 οπαδούς θεωρείται “Influencers” Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, υπάρχουν 558.000+ επιρροές στο Instagram που έχουν περισσότερους από 15.000 οπαδούς.

Αναφέρεται επίσης σε παρόμοιες μελέτες ότι το 81% όλων των επηρεαστών θεωρούνται “μικροί παράγοντες” που έχουν μικρότερο, εστιασμένο κοινό από οπουδήποτε μεταξύ 15.000 έως 100.000 οπαδών. Οι επιρροές των διασημοτήτων με εκατομμύρια οπαδούς αποτελούν μόνο το 1% όλων των επιρροών και σίγουρα διοικούν μια έντονη τιμή.

 

 

More to explorer

Leave a Reply

Make The Difference

Βρες την λύση στο Digital Marketing! BOOST YOUR BUSINESS!

Leave a Reply

Close Menu