Σύμφωνα με έρευνα της Smartly.io, μιας πλατφόρμας αυτοματοποίησης διαφημίσεων οι καταναλωτές αγοράζουν τώρα μέσω των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης.

Τι λειτουργεί στα Social Media?
Όταν το Smartly.io ζήτησε από τους καταναλωτές να μάθει ποιοι κορυφαίοι παράγοντες επηρέασαν την απόφασή τους να αγοράσουν ένα προϊόν μέσω μιας διαφήμισης κοινωνικών μέσων ενημέρωσης,
το 35% δήλωσε ότι το βίντεο, το κινούμενο σχέδιο ή η εικόνα ήταν το πιο συναρπαστικό!
32% από μαρτυρίες πελατών (αξιολόγηση)
17% οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες προϊόντων για πωλήσεις είναι τα είδη ένδυσης και αξεσουάρ
15% τα ηλεκτρονικά (gadget)
11% ομορφιά / ευεξία( αισθητική )
10% οικιακά είδη
Το 2015, οι τάσεις μικρών επιχειρήσεων παρατηρούσαν την ανάπτυξη δραστηριοτήτων και αγορών μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου. Τα social media προσέφεραν κουμπιά “Αγοράστε” για να προσθέτουν οι επιχειρήσεις στις σελίδες τους εγκαίρως αγορές για τις ημέρες αργίας. Από τότε, οι επιχειρήσεις έχουν βρει πρωτοφανή επιτυχία με το ηλεκτρονικό εμπόριο από τους αγοραστές που αναζητούν για να μάθουν περισσότερα για ένα προϊόν για την παραλαβή παραγγελιών και πληρωμών μέσω μιας κοινωνικής εφαρμογής. Οι μελέτες δείχνουν ότι τα social media επηρεάζουν το 74% των αποφάσεων αγοράς των καταναλωτών.
Τα οφέλη των Social Media είναι πολυάριθμα, όπως:
- Εύκολη πρόσβαση συνομιλίας ώστε οι καταναλωτές να μπορούν να ρωτήσουν για προϊόντα και υπηρεσίες
- Δημιουργία ηλεκτρονικών πληρωμών μέσω των social media
- Εισαγωγή τοπικών προϊόντων στο Facebook Marketplace
- Προϊόντα Pins με τις τιμές που εμφανίζονται στο Pinterest
- Κωδικοί κουπονιού και συνδέσμους προς προϊόντα στο Instagram
- Διαφημίσεις με Βίντεο στο YouTube
Ποιες είναι οι κύριες πλατφόρμες?
Το Buffer.com αναφέρει ότι οι βασικοί παίκτες των social media είναι το Instagram, το Pinterest και το Facebook. Το Snapchat πρόσθεσε πρόσφατα ένα κανάλι αγορών που ονομάζεται “Shop and Cop”, το οποίο επιτρέπει στους χρήστες κινητών τηλεφώνων να αναζητούν προϊόντα και να αγοράζουν απευθείας στην εφαρμογή αντί να κατευθύνονται σε έναν ξεχωριστό ιστότοπο.


Οφέλη από το Ηλεκτρονικό Εμπόριο & τα Social Media
Με τα δισεκατομμύρια των χρηστών και τους αριθμούς που αυξάνονται καθημερινά, οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων είναι απαραίτητο για κάθε επιτυχημένη αναπτυξιακή στρατηγική. Επιπλέον, καθώς τα social media αυξάνουν την επισκεψιμότητα στον ιστότοπο, η σωστή χρήση τους μπορεί να οδηγήσει σε υψηλότερη κατάταξη στην μηχανή αναζήτησης.
Τα οφέλη δεν σταματούν εκεί. Το κοινωνικό εμπόριο τοποθετεί το brand (Logo) σας μπροστά στους καταναλωτές σε συχνή βάση. Καθώς δίνει στους καταναλωτές την ευκαιρία να επικοινωνούν με την επιχείρησή σας – να θέτουν ερωτήσεις και να λαμβάνουν συμβουλές σχετικά με τα προϊόντα. Χρησιμοποιήστε τα socia media για να δημιουργήσετε σταθερές σχέσεις και να συνεργαστείτε με τους υποψήφιους πελάτες.
Οι καταναλωτές μπορούν να μάθουν για ένα νέο προϊόν ή υπηρεσία μέσω των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, αλλά στην πραγματικότητα κάνουν την αγορά αλλού. Η παρακολούθηση των πωλήσεων και η μελέτη των μετρήσεων στις καμπάνιες κοινωνικού εμπορίου σας μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε τις στρατηγικές μάρκετινγκ και να ενισχύσετε την αναγνώριση της μάρκας σας!
Τι μπορούμε να κάνουμε για εσάς;

Διαχείριση Social Media
Κλείστε ραντεβού μαζί μας εντελώς δωρεάν για να σας λύσουμε όλες τις απορίες σας!

SEO
Μάθετε με ποιον τρόπο θα κορυφώσετε το site σας στην Google!

PPC
Πληρωμένα ή Οργανικά; Ποια αποτελέσματα αποδίδουν καλύτερα; Τι συμφέρει περισσότερο; Πως θα φέρω περισσότερους επισκέπτες;
