Πώς μετράτε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας στα Social MEDIa;

Πολλές μάρκες κυνηγούν το δοχείο του χρυσού που είναι γνωστό ως «αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας», αλλά λίγες εταιρείες έθεσαν ποτέ μετρήσεις για το πόση αναγνωρισιμότητα επωνυμίας έχουν πραγματικά. Ευτυχώς, τα Social Media προσφέρουν πολλές μετρήσεις για την παρακολούθηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας.

Τι είναι η αναγνωρισιμότητα επωνυμίας;

Η αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας μπορεί να θεωρηθεί σε μερικές διαφορετικές διαστάσεις:

Ανάκληση επωνυμίας: Πόσο εύκολα θυμάται κάποιος την επωνυμία σας

Αναγνώριση επωνυμίας: Πόσο εύκολα μπορεί κάποιος να διαφοροποιήσει την επωνυμία σας από άλλες
Αυτές οι έννοιες μπορεί να είναι δύσκολο να ποσοτικοποιηθούν. Ειδικά επειδή οι περισσότερες επωνυμίες ενδιαφέρονται περισσότερο για τις πωλήσεις και την απόδοση επένδυσης (ROI), επομένως η αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας μπορεί να μοιάζει με μια αφηρημένη έννοια. Αλλά η αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας εξακολουθεί να είναι απαραίτητο μέρος της εξίσωσης κέρδους. Εξάλλου, υπάρχει λόγος που η Coca Cola ξόδεψε 4,25 δισεκατομμύρια δολάρια σε διαφημίσεις.

Ακολουθεί μια γρήγορη ματιά στο πώς μπορείτε να μετρήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας στα Social Media.

Μετρήσεις αναγνωρισιμότητας επωνυμίας μέσων
Social media που μπορείτε να παρακολουθήσετε

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να παρακολουθήσετε την αναγνώριση της επωνυμίας σας μέσω των social media.

Ακολουθεί η μείωση σε κάθε μέτρηση:

Reach

Ο αριθμός των ατόμων που έχουν δει το περιεχόμενό σας. Η αυξανόμενη οργανική προσέγγιση χρηστών σημαίνει ότι αυξάνετε το μέγεθος του κοινού σας κερδίζοντας οπαδούς ή κερδίζοντας μερίδια. Εάν η επωνυμία σας ενδιαφέρεται περισσότερο για το πόσα άτομα γνωρίζουν ποιος είστε, αυτή μπορεί να είναι η μέτρηση που πρέπει να παρακολουθείτε.

Engagement (Rate)

Ο αριθμός των επισημάνσεων "μου αρέσει", των σχολίων και των κοινοποιήσεων που λαμβάνουν οι αναρτήσεις σας ή ο μέσος αριθμός "μου αρέσει", σχολίων και κοινοποιήσεων ανά ανάρτηση. Αυτό δείχνει πόσο πολύ οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενό σας, κάτι που είναι ένας δείκτης του πόσο η επωνυμία σας έχει απήχηση μαζί τους. Brand Mentions: Ο αριθμός των φορών που οι άνθρωποι αναφέρουν την επωνυμία σας στις αναρτήσεις τους, είτε προσθέτουν ετικέτα στο προφίλ σας είτε απλώς αναφέρουν το όνομα της επωνυμίας σας. Αυτό δείχνει αν υπάρχει φασαρία γύρω από την επωνυμία σας.

Share of Voice

Το ποσοστό των συνολικών αναφορών σε έναν κλάδο που αναφέρουν την επωνυμία σας. Οι ακατέργαστες εντυπώσεις ή οι αριθμοί προσέγγισης χρηστών μπορεί να μην σημαίνουν πολλά για την εταιρεία σας, εάν δεν γνωρίζετε πώς αποδίδετε σε σχέση με τον κλάδο σας. Το Share of voice σάς επιτρέπει να παρακολουθείτε πόσο από τη συνολική πιθανή προσοχή του κοινού που έχετε κερδίσει.

Audience Sentiment

Ο συναισθηματικός τόνος των αναρτήσεων σχετικά με την επωνυμία σας. Λένε ότι κάθε δημοσιότητα είναι καλή δημοσιότητα, αλλά αυτό δεν ισχύει στο διαδίκτυο. Μερικές φορές, ένας τεράστιος αριθμός αναφορών ή εμφανίσεων επωνυμίας μπορεί να οφείλεται σε λάθος λόγους—όπως ένας εφιάλτης δημοσίων σχέσεων— επομένως η παρακολούθηση του εάν οι αναφορές της επωνυμίας σας είναι θετικές ή αρνητικές μπορεί να είναι απαραίτητο μέρος της παρακολούθησης της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας σας.

Υπάρχει υπολογισμός αναγνωρισιμότητας επωνυμίας;

Επειδή δεν υπάρχει ένα πραγματικό μέτρο αναγνωρισιμότητας επωνυμίας, ποια μέτρηση αναγνωρισιμότητας επωνυμίας είναι πιο λογικό να παρακολουθείται θα εξαρτηθεί από το πώς η εταιρεία σας κερδίζει έσοδα ή εκτιμά την επωνυμία της. Για παράδειγμα, εάν είστε μια δημοσίευση που κερδίζει χρήματα από έσοδα από διαφημίσεις, πιθανότατα ενδιαφέρεστε περισσότερο για τις καθαρές μετρήσεις όγκου, όπως οι εμφανίσεις και η προσέγγιση χρηστών. Ωστόσο, εάν είστε μια επωνυμία B2B που δραστηριοποιείται σε δραστηριότητες χαμηλού όγκου σε μια εξειδικευμένη βιομηχανία, μπορεί να σας ενδιαφέρει περισσότερο το μερίδιο φωνής ή η αφοσίωση.