fbpx
ΤΙ ΨΑΧΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ INTERNET?

ΤΙ ΨΑΧΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ INTERNET?

Όλα όσα ψάχνουν τα παιδιά στο Διαδίκτυο καταγράφονται στην πρόσφατη έκθεση της Kaspersky Lab (από τις μεγαλύτερες εταιρείες λογισμικού προστασίας παγκοσμίως), που σας παρέχει ένα ισχυρό μυστικό όπλο, αναλύοντας τα στατιστικά στοιχεία τα οποία λαμβάνει από τις μονάδες Γονικού Ελέγχου σε όλον τον κόσμο. Τα συμπεράσματα είναι από ανησυχητικά μέχρι… αισιόδοξα, καθώς επισημαίνονται θετικές διαφορές σε σχέση με προηγούμενες παρόμοιες εκθέσεις της Kaspersky, αλλά και αρνητικές αυξήσεις σε αναζήτηση θεμάτων που κοντράρονται με την παιδική ηλικία.

Για πρώτη φορά το Kaspersky Lab καταγράφει αύξηση του ενδιαφέροντος για θέματα ασφάλειας στο Διαδίκτυο. Τα παιδιά ψάχνουν συστηματικά τρόπους προστασίας της ιδιωτικότητάς τους, ερευνώντας τις δυνατότητες του VPN (Virtual Private Network), ενός δικτύου που δίνει τη δυνατότητα κρυπτογραφημένης σύνδεσης υψηλής ασφάλειας. Για τον ίδιο λόγο χρησιμοποιούν την διαδικτυακή μηχανή αναζήτησης DuckDuckgo, που δίνει έμφαση στην προστασία της ιδιωτικής ζωής των χρηστών και στην αποφυγή των εξατομικευμένων αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Η πρώτη διαδικτυακή δραστηριότητα παιδιών και εφήβων, όπως και κάθε προηγούμενη παρόμοια έρευνα του Kaspersky Lab έδειξε ότι είναι το online gaming. Το αγαπημένο game των παιδιών φαίνεται να είναι το Fortnite, ένα διαδικτυακό παιχνίδι επιβίωσης, που περιλαμβάνει δύο εκδοχές: μία με τη συμμετοχή τεσσάρων παικτών, οι οποίοι πολεμάνε τέρατα και ζόμπι, και άλλη, όπου 100 παίκτες πολεμούν μεταξύ τους για να μείνει τελικά ένας ζωντανός, ο νικητής. Αυτό το τελευταίο είναι και το πιο επιτυχημένο, με δεκάδες εκατομμύρια παίκτες ανά τον κόσμο. Το σκήπτρο της πρωτιάς το πήρε από το PUBG (PlayerUnknown’s Battlegrounds), που είναι τώρα το δεύτερο πιο αγαπημένο παιχνίδι των παιδιών και όπου 100 παίκτες, χωρισμένοι σε ομάδες των τεσσάρων, παίζουν ταυτόχρονα σε ένα χάρτη προσπαθώντας να επιβιώσουν.

Οι ειδησεογραφικές πύλες δεν ήταν από τις αγαπημένες επιλογές των παιδιών. Μέχρι τώρα. Η τελευταία έρευνα καταγράφει τη σταδιακή στροφή τους στις ιστοσελίδες του είδους, αποτυπώνοντας, παράλληλα, και τον προβληματισμό τους για τις διεθνείς και τοπικές εξελίξεις.

Στην τελευταία έρευνα παιδιά και έφηβοι έδειξαν ελάχιστο διαδικτυακό ενδιαφέρον για το αλκοόλ, τον καπνό ή τις ναρκωτικές ουσίες, κάτι που αποδεικνύεται από το χαμηλό ποσοστό επισκέψεων σε σχετικά sites, αλλά και από την σχεδόν πλήρη έλλειψη ερωτημάτων αναζήτησης για τέτοιου είδους θέματα.  🙂

Share this post

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

Make The Difference

Βρες την λύση στο Digital Marketing! BOOST YOUR BUSINESS!

Leave a Reply

Close Menu