fbpx
5+1 Τάσεις στα Social Media για το 2020

5+1 Τάσεις στα Social Media για το 2020

Social Media

Play Video

Make The Difference

Δεν είναι υπερβολή το να πούμε πως οι περισσότεροι άνθρωποι περνούν το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας τους αλληλεπιδρώντας στα κοινωνικά μέσα. Όχι τουλάχιστον για τον σημερινό κόσμο. Τα κοινωνικά μέσα έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής των ανθρώπων και της καθημερινής ρουτίνας τους. Κάποιοι είναι εθισμένοι σε αυτό τόσο πολύ που το πρώτο πράγμα που κάνουν μετά το ξύπνημά τους είναι να ελέγξουν τις αντιδράσεις που έχουν σε αυτά. Δεδομένης της σημασίας των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης στη ζωή των καταναλωτών, οι έμποροι και οι επιχειρήσεις συσσωρεύονται σε κοινωνικές πλατφόρμες με την ελπίδα να συνδεθούν με τους πελάτες-στόχους τους. Ωστόσο, υπάρχει υπερφόρτωση περιεχομένου στα κοινωνικά μέσα και ο ανταγωνισμός είναι πολύ υψηλός. Μπορεί να είναι εξαιρετικά δύσκολο για εσάς να ξεχωρίσετε αν δεν έχετε σαφή στρατηγική μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων. Η ενημέρωση σχετικά με τις τελευταίες τάσεις των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης μπορεί να συμβάλει στην καύση της στρατηγικής σας και να σας κάνει να ξεχωρίσετε στο πλήθος. Ακολουθείστε τις 6 τάσεις κοινωνικών μέσων που πρέπει να γνωρίζετε για το 2020 και μετά.

#1 Το εφήμερο περιεχόμενο μείνει στο επίκεντρο της προσοχής

Το εφήμερο περιεχόμενο είναι κάτι που είναι διαθέσιμο μόνο για μικρό χρονικό διάστημα και εξαφανίζεται στη συνέχεια. Οι ιστορίες Instagram και Snapchat είναι τέλεια παραδείγματα αυτού του τύπου περιεχομένου.

Σήμερα, η προσοχή των ανθρώπων είναι σύντομη και επίσης ο τρόπος με τον οποίο επιθυμούν να καταναλώνουν περιεχόμενο άλλαξε. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι μορφές περιεχομένου όπως οι ιστορίες έχουν γίνει δημοφιλείς. Είναι σύντομες, ελκυστικές και εθιστικές με τέτοιο τρόπο ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να περνούν ώρες βλέποντας την μια ιστορία μετά την άλλη.

Αυτό αποδεικνύεται από τη σημαντική αύξηση των καθημερινών ενεργών χρηστών των Instagram Stories, όπως φαίνεται παρακάτω.

Οι επιχειρήσεις έχουν λάβει γνώση αυτής της τάσης και θα συνεχίσουν να το αξιοποιούν προς όφελός τους. Σύμφωνα με αυτήν την πρόσφατη έκθεση του Hootsuite, το 64% των επιχειρήσεων έχουν ήδη ενσωματώσει τις ιστορίες Instagram στις στρατηγικές τους ή σχεδιάζουν να το κάνουν. 

Μια άλλη μελέτη υποδηλώνει ότι τα εμπορικά σήματα δημοσιεύουν μια ιστορία μια φορά ανά τέσσερις ημέρες, και πάλι, αποδεικνύοντας το σημείο ότι αυτά γίνονται όλο και πιο δημοφιλή.

#2 Εξειδικευμένες κοινωνικές πλατφόρμες που θα έχετε καλές επιδόσεις

Το Facebook και το Instagram έχουν κυριαρχήσει από καιρό στα social media ως οι μεγαλύτερες και δημοφιλέστερες πλατφόρμες. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, έχουν εμφανιστεί αρκετές νέες εξειδικευμένες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, οι οποίες έχουν μεγάλη απήχηση

Το TikTok, για παράδειγμα, είναι μια τέτοια πλατφόρμα που ξεκίνησε το 2016 και αμέσως έγινε πολύ δημοφιλές. Οι εταιρείες B2B προτιμούν το LinkedIn για τις πρωτοβουλίες κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, ενώ η κοινότητα τυχερών παιχνιδιών συρρέει στο Twitch. Υπάρχουν πολλές τέτοιες εναλλακτικές πλατφόρμες κοινωνικών μέσων που κερδίζουν δημοτικότητα και θα συνεχίσουν να το κάνουν το 2020 και μετά.

Εδώ είναι μερικές από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες κοινωνικών μέσων από τον αριθμό των χρηστών τους ή τους καταχωρημένους λογαριασμούς τους.

#3 Το εμπόριο μέσω κοινωνικών δικτύων θα επεκταθεί

Οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Instagram, το Pinterest και το Facebook χρησιμοποιούνται από διάφορες εταιρείες για να πουλήσουν τα προϊόντα τους. Το εμπόριο μέσω κοινωνικών δικτύων έχει γίνει ένας νέος τρόπος λιανικού εμπορίου για brands και αυτή η τάση πρόκειται να γίνει όλο και ισχυρότερη.

Οι αγορές μέσα από τα Social Media βρίσκονται σε καλό δρόμο ώστε να δημιουργήσουν ένα κανάλι λιανικής πώλησης σε ισότιμη βάση με άλλα μέσα, όπως ιστότοπους και καταστήματα εκτός σύνδεσης. Αυτή η τάση θα ενισχυθεί περαιτέρω με όλο και περισσότερα κοινωνικά δίκτυα που εισάγουν χαρακτηριστικά προώθησης όπως οι θέσεις πώλησης.

Από τις θέσεις που μπορούν να αγοραστούν στο Instagram Storefronts, τα κοινωνικά δίκτυα εξελίσσονται συνεχώς για να γίνουν πλατφόρμες λιανικής πώλησης. Οι εταιρείες και οι έμποροι θα τα αξιοποιήσουν και θα ενσωματώσουν το κοινωνικό εμπόριο στις στρατηγικές των πωλήσεων τους.

Digital Marketing

#4 Το βίντεο θα κυριαρχήσει

Το βίντεο είναι μία από τις πιο συναρπαστικές μορφές περιεχομένου και σύντομα θα κυριαρχήσει στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης και σαφώς θα βγει  νικητής σε σχέση με όλους τους άλλους τύπους περιεχομένου. Είτε πρόκειται για βίντεο μικρού μήκους όπως αυτά που είναι δημοφιλή στο TikTok, είτε για ιστορίες ή περιεχόμενο μεγάλης διάρκειας στο YouTube, τα βίντεο αποτελούν το μέλλον του περιεχομένου των κοινωνικών μέσων.

Σύμφωνα με μια μελέτη της Cisco , μέχρι το 2022, το 82% του συνόλου του περιεχομένου στο διαδίκτυο θα είναι περιεχόμενο βίντεο. Αυτό δείχνει σαφώς πόσο σημαντικό είναι να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε το περιεχόμενο βίντεο για να παραμείνετε σχετικοί στον τομέα των κοινωνικών μέσων.

Αν δεν δημιουργείτε βίντεο, είναι καιρός να τα συμπεριλάβετε στη στρατηγική περιεχομένου σας. 

Μπορείτε να ξεκινήσετε χρησιμοποιώντας λειτουργίες όπως ιστορίες τόσο για το περιεχόμενο των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης όσο και για διαφημίσεις. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε βίντεο στις αναρτήσεις των κοινωνικών μέσων σας, ακόμα και σε πλατφόρμες που κατά παράδοση κυριαρχούσαν με περιεχόμενο εικόνας ή κειμένου.

#5 Αύξηση της χρήσης των κοινωνικών μέσων για την εξυπηρέτηση πελατών

Τα κοινωνικά μέσα είναι κατά παράδοση ένας τόπος για να συνδέονται οι άνθρωποι με τα κοινωνικά τους δίκτυα και να μοιράζονται φωτογραφίες και βίντεο. Ωστόσο, εκείνες οι μέρες έχουν περάσει πολύ και τα κοινωνικά μέσα είναι πλέον πολύ περισσότερα από αυτά. Έχει γίνει μια πλατφόρμα λιανικής πώλησης, μια πλατφόρμα ανακάλυψης προϊόντων και τώρα, ακόμη και ένα κανάλι εξυπηρέτησης πελατών. Πολλά σήματα έχουν αρχίσει να αναγνωρίζουν τα δίκτυα κοινωνικών μέσων ως πλατφόρμες για την παροχή εξυπηρέτησης πελατών. Αυτή η μετάβαση έγινε σταδιακά καθώς τα brands άρχισαν να παρατηρούν ότι πολλοί πελάτες προσπαθούν να τους προσεγγίσουν μέσα από τα κοινωνικά μέσα. Αυτό μπορεί να οφείλεται στην έλλειψη ανταπόκρισης σε άλλα κανάλια ή απλά επειδή ήταν ένας πιο άμεσος τρόπος για να φτάσετε στα εμπορικά σήματα. Είναι αυτονόητο ότι τα brands άρχισαν να ανταποκρίνονται σε τέτοια μηνύματα και να κατευθύνουν αυτούς τους πελάτες στα σωστά κανάλια.

#6 Περισσότερα brands θα ενσωματώσουν την κοινωνική ακρόαση στις στρατηγικές τους (Social Listening)

Τα κοινωνικά μέσα είναι ένα χρυσωρυχείο για τα δεδομένα και τις ιδέες που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι επιχειρήσεις για να βελτιώσουν τις κοινωνικές τους στρατηγικές. Και, με την έναρξη πολλών εργαλείων κοινωνικής ακρόασης, έχει γίνει πολύ εύκολο για οποιονδήποτε να έχει πρόσβαση σε αυτές τις γνώσεις.

Δεδομένης της ευκολίας με την οποία μπορείτε να αξιοποιήσετε κοινωνικές συνομιλίες για να αντλήσετε ουσιαστικές γνώσεις, η κοινωνική ακρόαση έχει κάνει το δρόμο της στη στρατηγική κάθε εμπόρου. Οι εταιρείες  και οι έμποροι το χρησιμοποιούν για ποικίλες περιπτώσεις χρήσεων.

Από την κατανόηση του αντίκτυπου μιας καμπάνιας κοινωνικών μέσων ενημέρωσης στην κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται ένα εμπορικό σήμα, μπορείτε να πάρετε πολλές πληροφορίες χρησιμοποιώντας την κοινωνική ακρόαση. Αυτό έχει κάνει την κοινωνική ακρόαση αναπόσπαστο μέρος των στρατηγικών κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης των περισσότερων εμπόρων.

 

Υπάρχουν πολλά εργαλεία ακρόασης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για αυτό το σκοπό, οπότε αρχίστε να δοκιμάζετε και βρείτε αυτό που σας αρέσει περισσότερο.

 

Τι μπορούμε να κάνουμε για εσάς;

Διαχείριση Social Media​​

Κλείστε ραντεβού μαζί μας εντελώς δωρεάν για να σας λύσουμε όλες τις απορίες σας!

SEO

Μάθετε με ποιον τρόπο θα κορυφώσετε το site σας στην Google!

PPC

Πληρωμένα ή Οργανικά; Ποια αποτελέσματα αποδίδουν καλύτερα; Τι συμφέρει περισσότερο; Πως θα φέρω περισσότερους επισκέπτες;

Θέλετε να ενισχύσετε την επιχείρησή σας σήμερα;

211 400 9730​

Make The Difference

Βρες την λύση στο Digital Marketing! BOOST YOUR BUSINESS!

Leave a Reply

Close Menu