Πώς να χρησιμοποιήσετε τα Stories του  Instagram για έρευνα αγοράς: 3 + 1 ιδέες

Πώς να χρησιμοποιήσετε τα Stories του Instagram για έρευνα αγοράς: 3 + 1 ιδέες

Stories Instagram & Έρευνα

Make The DIfference

Ψάχνετε για νέους τρόπους διεξαγωγής έρευνας αγοράς; Αναρωτιέστε πώς να λάβετε ανατροφοδότηση από τους ακόλουθους σας στο Instagram; Σε αυτό το άρθρο, θα μάθετε πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε 4 λειτουργίες των Instagram Stories για να συλλέξετε πολύτιμα σχόλια.

Εδώ είναι 4 τρόποι για να χρησιμοποιήσετε τα Instagram Stories για τη συλλογή πληροφοριών των καταναλωτών.

1: Κατανοήστε τις προτιμήσεις μια προς μια των πελατών σας με το αυτοκόλλητο δημοσκόπησης

Το αυτοκόλλητο δημοσκόπησης Instagram Stories είναι ένας γρήγορος και αποτελεσματικός τρόπος για να κατανοήσετε τις προτιμήσεις των πελατών σας. Σας επιτρέπει να μοιραστείτε δημοσκοπήσεις μεμονωμένων ερωτήσεων στις ιστορίες σας και οι οπαδοί σας μπορούν να ψηφίσουν για την επιλογή τους και να δουν αποτελέσματα σε πραγματικό χρόνο.

Όταν προσθέσετε το αυτοκόλλητο της δημοσκόπησης στην ιστορία σας, βλέπετε το πεδίο ‘Κάντε Μια Ερώτηση’ και ‘Ναι’ και ‘Όχι’ κουμπιά. Πληκτρολογήστε την ερώτησή σας στο πεδίο κειμένου. Εάν θέλετε να προσαρμόσετε τις απαντήσεις στη δημοσκόπηση, πατήστε στα πλαίσια ‘Ναι’ και ‘Όχι’ και πληκτρολογήστε τις δικές σας επιλογές.

Γιατί να συγκεντρώσετε πληροφορίες που αφορούν τους καταναλωτές μέσω των ιστοριών Instagram;

Οι επιχειρήσεις γνωρίζουν ότι η ευχαρίστηση των πελατών αποτελεί έναν αποδεδειγμένο τρόπο αύξησης των εσόδων. Εάν θέλετε να γνωρίζετε τις απόψεις των πελατών σας σχετικά με την επιχείρησή σας, το προϊόν ή την υπηρεσία σας, είναι σημαντικό να συγκεντρωθείτε στα σχόλια των πελατών.

Οι καταναλωτές δεν φοβούνται να μοιράζονται τις θετικές ή αρνητικές εμπειρίες τους με άλλους δυνητικούς πελάτες στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης και το 66% των καταναλωτών αφήνει μια ηλεκτρονική ανασκόπηση. Γιατί λοιπόν να μην χρησιμοποιήσετε τις ιστορίες Instagram για να ενθαρρύνετε τους ανθρώπους να μοιράζονται τις απόψεις τους;

Με τη σύντομη διάρκεια ζωής των 24 ωρών, οι ιστορίες Instagram δημιουργούν μια αίσθηση επείγουσας ανάγκης που παρακινεί τους χρήστες να παρακολουθήσουν εφήμερο περιεχόμενο, οπότε δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι οι Ιστορίες αναπτύσσονται 15 φορές πιο γρήγορα από τη ροή. Το περιεχόμενο ιστοριών κρατά το κοινό αγκιστρωμένο και αφοσιωμένο και προσφέρει δυνατότητες που σας επιτρέπουν να επικοινωνείτε μαζί τους με πολύ ενδιαφέρον και συναρπαστικούς τρόπους.

2: Αποκτήστε καλύτερη κατανόηση του νέου ενδιαφέροντος των προϊόντων που ακολουθούνται με το ρυθμιστικό Emoji.

Θέλετε να προσθέσετε ένα στρώμα συναισθηματικού πλαισίου για να μάθετε τι αισθάνονται οι οπαδοί σας για κάτι; Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε το αυτοκόλλητο του ρυθμιστή emoji. Για να αξιοποιήσετε πλήρως αυτό το χαρακτηριστικό, πληκτρολογήστε την ερώτησή σας και στη συνέχεια περιηγηθείτε στη βιβλιοθήκη του emojis για να βρείτε ένα που ταιριάζει με τη διάθεση της ερώτησής σας. Όταν οι οπαδοί σας δουν την ιστορία σας, μπορούν να μεταφέρουν το emoji αριστερά ή δεξιά και στη συνέχεια να τα απελευθερώσουν για να καταγράψουν την απάντησή τους. Αφού συμμετέχουν οι χρήστες, μπορούν να δουν τη μέση ανταπόκριση από άλλους οπαδούς.

3: Συλλέξτε στοιχεία καταναλωτών με το αυτοκόλλητο ερωτήσεων

Σύμφωνα με την κοινωνική έρευνα Sprout, το 78% των ανθρώπων θέλουν οι μάρκες να χρησιμοποιούν τα κοινωνικά μέσα για να τα συνδυάσουν με το εμπορικό σήμα. Αν αναζητάτε τρόπους για να ξεκινήσετε συζητήσεις με τους οπαδούς σας Instagram, δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε το αυτοκόλλητο ερωτήσεων.

Το αυτοκόλλητο ερωτήσεων σάς επιτρέπει να ρωτήσετε ένα ανοιχτό ερώτημα στις ιστορίες σας. Αυτό δίνει στους οπαδούς σας την ευκαιρία να βάλουν τα σχόλιά τους σε λέξεις χωρίς να περιορίζονται σε ένα σύνολο επιλογών από τις οποίες μπορείτε να επιλέξετε. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να συλλέξετε στοιχεία από τον πελάτη αλλά και να μπορείτε να προσφέρετε απαντήσεις σε απορίες που έχει για το προϊόν ή την υπηρεσία σας!

4: Χρησιμοποιήστε τo αυτοκόλλητο Quiz

Αρχικά:  Για να διεξάγετε ποιοτική έρευνα, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι το Instagram σας περιλαμβάνει το κοινό-στόχο σας.

Πώς το κάνεις αυτό; Χρησιμοποιώντας το αυτοκόλλητο κουίζ για να ζητήσετε από τους οπαδούς σας σχετικές ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. Μόλις κάνουν την επιλογή τους, θα δουν τη σωστή απάντηση σε πραγματικό χρόνο. Αυτό το χαρακτηριστικό όχι μόνο αυξάνει την αφοσίωση των χρηστών αλλά και σας βοηθά να αξιολογήσετε πόσο καλά οι οπαδοί σας γνωρίζουν την επωνυμία σας.

Η Booking.com χρησιμοποιεί συχνά ένα τμήμα “Guess Where” στις ιστορίες Instagram για να δοκιμάσει τους παθιασμένους ταξιδιώτες και να τους κρατήσει δεσμευμένους. Πριν να μοιραστεί το αυτοκόλλητο κουίζ, η εταιρεία αναρτεί αρκετές ενδείξεις για να προκαλέσει ενδιαφέρον και να βοηθήσει τους ανθρώπους να κάνουν τη σωστή επιλογή.

Συμπέρασμα

Όταν τα Instagram Stories εμφανίστηκαν το 2016, κανείς δεν θα μπορούσε να προβλέψει ότι αυτή η μορφή σύντομης μορφής περιεχομένου θα ξεπεράσει την αρχική έκδοση Snapchat. Μόνο το πρώτο έτος, τα Instagram Stories βοήθησαν να αυξηθεί ο χρόνος που ξοδεύουν οι άνθρωποι στην πλατφόρμα από 15 έως 32 λεπτά την ημέρα. Σήμερα, 500 εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν τα Instagram Stories καθημερινά.

Με διάρκεια ζωής 24 ωρών, οι ιστορίες του Instagram οδηγούν την αφοσίωση των χρηστών και βοηθούν τους παρακινητές σας να δημιουργήσουν μια σύνδεση με το εμπορικό σήμα σας. Εάν θέλετε να κατανοήσετε καλύτερα τους οπαδούς σας και να συλλέξετε τα σχόλια των πελατών, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα Instagram Stories. Προσφέρει πολλές επιχειρηματικές λειτουργίες, οι οποίες μπορούν να σας βοηθήσουν να αποκτήσετε αναλυτικές πληροφορίες από τους καταναλωτές με ευκολία.

Τι νομίζετε; Σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε τακτικές ανατροφοδότησης πελατών που εμφανίζονται εδώ; Αν ναι, ποια είναι τα Instagram Stories που σας ενδιαφέρουν περισσότερο; Παρακαλώ μοιραστείτε τις σκέψεις σας στα παρακάτω σχόλια.

Τι μπορούμε να κάνουμε για εσάς;

Διαχείριση Social Media​​

Κλείστε ραντεβού μαζί μας εντελώς δωρεάν για να σας λύσουμε όλες τις απορίες σας!

SEO

Μάθετε με ποιον τρόπο θα κορυφώσετε το site σας στην Google!

PPC

Πληρωμένα ή Οργανικά; Ποια αποτελέσματα αποδίδουν καλύτερα; Τι συμφέρει περισσότερο; Πως θα φέρω περισσότερους επισκέπτες;

Θέλετε να ενισχύσετε την επιχείρησή σας σήμερα;

211 400 9730​

Make The Difference

Βρες την λύση στο Digital Marketing! BOOST YOUR BUSINESS!

Leave a Reply