fbpx
Πού θα έπρεπε να τοποθετήσετε το Hashtags του Instagram σας – στη λεζάντα ή στο πρώτο σχόλιο;

Πού θα έπρεπε να τοποθετήσετε το Hashtags του Instagram σας – στη λεζάντα ή στο πρώτο σχόλιο;

Πού θα έπρεπε να τοποθετήσετε το Hashtags του Instagram σας – στη λεζάντα ή στο πρώτο σχόλιο;

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Μια συνηθισμένη ερώτηση στους κύκλους μάρκετινγκ Instagram περιστρέφεται γύρω από τα hashtags και αν πρέπει να τοποθετηθούν στην κύρια λεζάντα σας, πιθανόν να γεμίζουν τα μηνύματά σας ή στο πρώτο post comment, δίνοντάς σας καθαρότερο βλέμμα, αλλά ενδεχομένως σε βάρος της προσέγγισης. Αλλά αυτό είναι αλήθεια, η τοποθέτηση των hashtags σας στο πρώτο σχόλιο μειώνει το post reach σας; Για να πάρει κάποιες απαντήσεις, η ομάδα από της  Quuu  πραγματοποιήσει μελέτη μερικών 650k θέσεις Instagram, που προέρχονται από 6.784 προφίλ ατομικής μάρκας. Τα προφίλ των επωνυμιών που επιλέχθηκαν κυμαίνονταν από μεγάλες μάρκες έως SMBs. Ακολουθεί αυτό που βρήκαν. Πρώτον, η έρευνα δείχνει ότι η συντριπτική πλειοψηφία των εμπορικών σημάτων προτιμούν να τοποθετούν τα hashtags τους στους τίτλους των θέσεών τους Instagram.

Δεδομένου ότι λιγότερο από το 10% των εμπορικών σημάτων τοποθετούν τα hashtags τους στο πρώτο σχόλιο, είναι μια αρκετά μικρή ομάδα σύγκρισης – είναι δύσκολο να παράσχετε ακριβή δείκτη όταν η πλειοψηφία δεν χρησιμοποιεί αυτήν την επιλογή. Αλλά με τη χρήση αυτού του μικρότερου υποσυνόλου, ανέλυσε έπειτα τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες που δημοσιεύουν τα hashtags τους στο πρώτο σχόλιο βλέπουν τη συγκριτική δέσμευση, συγκεκριμένα, σε σχέση με το post reach.

Όπως μπορείτε να δείτε εδώ, η έρευνα έδειξε ότι η τοποθέτηση των hashtags μέσα στη λεζάντα είχε ως αποτέλεσμα την καλύτερη επίτευξη, κατά μέσον όρο, των αναλυθεισών θέσεων, σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες. Αν και οι παραπάνω αυξήθηκαν, ως επί το πλείστον, δεν ήταν σημαντικές – για τα προφίλ με λιγότερο από 5k οπαδούς, η διακύμανση της μέσης απόδοσης ανά θέση ήταν μόνο 3,5%, ενώ για εκείνους με 5k έως 10k οπαδούς, η διακύμανση ήταν μόνο 1,23%. Όμως, κάθε μείωση σημαίνει μικρότερη έκθεση.

Τα δεδομένα εδώ υποδηλώνουν ότι η τοποθέτηση των hashtags σας στο πρώτο σχόλιο πιθανότατα δεν αξίζει το αισθητικό όφελος.

 

 

More to explorer

Leave a Reply

Πού θα έπρεπε να τοποθετήσετε το Hashtags του Instagram σας – στη λεζάντα ή στο πρώτο σχόλιο;

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Πού θα έπρεπε να τοποθετήσετε το Hashtags του Instagram σας – στη λεζάντα ή στο πρώτο σχόλιο;



Share on facebook


Facebook



Share on google


Google+



Share on twitter


Twitter



Share on linkedin


LinkedIn

Μια συνηθισμένη ερώτηση στους κύκλους μάρκετινγκ Instagram περιστρέφεται γύρω από τα hashtags και αν πρέπει να τοποθετηθούν στην κύρια λεζάντα σας, πιθανόν να γεμίζουν τα μηνύματά σας ή στο πρώτο post comment, δίνοντάς σας καθαρότερο βλέμμα, αλλά ενδεχομένως σε βάρος της προσέγγισης. Αλλά αυτό είναι αλήθεια, η τοποθέτηση των hashtags σας στο πρώτο σχόλιο μειώνει το post reach σας; Για να πάρει κάποιες απαντήσεις, η ομάδα από της  Quuu  πραγματοποιήσει μελέτη μερικών 650k θέσεις Instagram, που προέρχονται από 6.784 προφίλ ατομικής μάρκας. Τα προφίλ των επωνυμιών που επιλέχθηκαν κυμαίνονταν από μεγάλες μάρκες έως SMBs. Ακολουθεί αυτό που βρήκαν. Πρώτον, η έρευνα δείχνει ότι η συντριπτική πλειοψηφία των εμπορικών σημάτων προτιμούν να τοποθετούν τα hashtags τους στους τίτλους των θέσεών τους Instagram.

Δεδομένου ότι λιγότερο από το 10% των εμπορικών σημάτων τοποθετούν τα hashtags τους στο πρώτο σχόλιο, είναι μια αρκετά μικρή ομάδα σύγκρισης – είναι δύσκολο να παράσχετε ακριβή δείκτη όταν η πλειοψηφία δεν χρησιμοποιεί αυτήν την επιλογή. Αλλά με τη χρήση αυτού του μικρότερου υποσυνόλου, ανέλυσε έπειτα τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες που δημοσιεύουν τα hashtags τους στο πρώτο σχόλιο βλέπουν τη συγκριτική δέσμευση, συγκεκριμένα, σε σχέση με το post reach.

Όπως μπορείτε να δείτε εδώ, η έρευνα έδειξε ότι η τοποθέτηση των hashtags μέσα στη λεζάντα είχε ως αποτέλεσμα την καλύτερη επίτευξη, κατά μέσον όρο, των αναλυθεισών θέσεων, σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες. Αν και οι παραπάνω αυξήθηκαν, ως επί το πλείστον, δεν ήταν σημαντικές – για τα προφίλ με λιγότερο από 5k οπαδούς, η διακύμανση της μέσης απόδοσης ανά θέση ήταν μόνο 3,5%, ενώ για εκείνους με 5k έως 10k οπαδούς, η διακύμανση ήταν μόνο 1,23%. Όμως, κάθε μείωση σημαίνει μικρότερη έκθεση.

Τα δεδομένα εδώ υποδηλώνουν ότι η τοποθέτηση των hashtags σας στο πρώτο σχόλιο πιθανότατα δεν αξίζει το αισθητικό όφελος.

 

 


More to explorer

Leave a Reply


Πού θα έπρεπε να τοποθετήσετε το Hashtags του Instagram σας – στη λεζάντα ή στο πρώτο σχόλιο;



Share on facebook


Facebook



Share on google


Google+



Share on twitter


Twitter



Share on linkedin


LinkedIn


More to explorer

Leave a Reply


More to explorer

Leave a Reply

Make The Difference

Βρες την λύση στο Digital Marketing! BOOST YOUR BUSINESS!

Leave a Reply

Close Menu