Η Google προσθέτει νέες λεπτομέρειες καταχώρισης για να βελτιστοποιήσει τις αγορές εντός καταστήματος

Οι απαιτήσεις φυσικής απόστασης που εφαρμόστηκαν για την επιβράδυνση της εξάπλωσης του COVID-19 είχαν σημαντικό αντίκτυπο στα καταστήματα λιανικής πώλησης, με πολλούς καταναλωτές να μετακινούνται τώρα στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στις επιλογές διαδικτυακών αγορών για να αποφευχθεί οποιαδήποτε περιττή έκθεση.

Ωστόσο,  πολλοί άνθρωποι εξακολουθούν να θέλουν να περιορίσουν το χρόνο που ξοδεύουν για ψώνια.

 Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Google πρόσθεσε νέες επιλογές καταχώρισης στις αναζητήσεις τοπικών καταστημάτων τον Μάιο, όπως “παραλαβή”, η οποία βοηθά τους αγοραστές να κανονίσουν να πάρουν τα αντικείμενά τους χωρίς να χρειάζεται να μπουν στην επιχείρηση.

Τώρα, η Google προσθέτει περισσότερες επιλογές καταχώρισης σε αυτό το μέτωπο, με πιο συγκεκριμένες λίστες διαθέσιμων αντικειμένων στα τοπικά καταστήματά σας και περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τους χρόνους λειτουργίας και τις επιλογές παράδοσης.

Πρώτα απ ‘όλα, στις καταχωρίσεις στοιχείων – τώρα, στις καταχωρίσεις στην καρτέλα Αγορές της Google, οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν το φίλτρο “Κοντά” στο επάνω μέρος της σελίδας και να δουν όλες τις επιλογές προϊόντων που είναι διαθέσιμες στα τοπικά καταστήματά τους, τις οποίες μπορούν να παραλάβουν σήμερα.

Και πάλι, πολλές από αυτές τις πληροφορίες ήταν ήδη διαθέσιμες σε διαφορετικές μορφές, αλλά η Google έχει πλέον διευκολύνει τη λήψη όλων των σχετικών λεπτομερειών σε μία σελίδα, βελτιώνοντας τη διαδικασία αναζήτησης και ανακάλυψης αγορών, ενώ υπάρχει επίσης ένα κλικ-για- επιλογή κλήσης σε κάθε επιχειρηματική σελίδα, όπου είναι διαθέσιμα τέτοια δεδομένα.

Αυτό θα μπορούσε να δώσει σημαντική ώθηση στις τοπικές επιχειρήσεις.

Λοιπόν, πώς διασφαλίζετε ότι οι λίστες αναζήτησης Google εμφανίζουν όλες τις σχετικές πληροφορίες στους χρήστες που αναζητούν στην περιοχή σας;

Οι βασικές πληροφορίες για αυτές τις λίστες προβολής προέρχονται από το προφίλ σας στο Google My Business, ενώ η διαθεσιμότητα των προϊόντων βασίζεται σε δεδομένα αποθέματος που ανεβάζονται μέσω του Google Merchant Center. Διασφαλίζοντας ότι όλες οι σχετικές πληροφορίες είναι συνδεδεμένες στο Google μέσω αυτών των πηγών, οι λίστες προβολής σας θα βοηθήσουν τους τοπικούς ερευνητές να συνδεθούν με τις πληροφορίες που χρειάζονται για να λάβουν πιο ενημερωμένες αποφάσεις αγοράς, πριν φύγουν από το σπίτι.

Όλες οι νέες επιλογές καταχώρισης της Google, συμπεριλαμβανομένης της παραλαβής στα άκρα, είναι διαθέσιμες στις ρυθμίσεις του Google My Business. Και με την αλλαγή των συνηθειών αγορών, αξίζει να διασφαλιστεί ότι οι πληροφορίες σας είναι ενημερωμένες.

Share This Post

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Subscribe To Our Newsletter

Get updates and learn from the best

More To Explore

Uncategorized

Η Google προσθέτει νέες λεπτομέρειες καταχώρισης για να βελτιστοποιήσει τις αγορές εντός καταστήματος

Οι απαιτήσεις φυσικής απόστασης που εφαρμόστηκαν για την επιβράδυνση της εξάπλωσης του COVID-19 είχαν σημαντικό αντίκτυπο στα καταστήματα λιανικής πώλησης, με πολλούς καταναλωτές να μετακινούνται

Θέλετε να ενισχύσετε την επιχείρησή σας;