Make The Difference
- March 18, 2019
- , 8:31 pm
- , Uncategorized

Η σωστή και άριστη εξυπηρέτηση των πελατών μας είναι αυτή που «χτίζει» τις σχέσεις εμπιστοσύνης . Τα βήματα που χρειάζονται για να αριστεύσει μια επιχείρηση στην εξυπηρέτηση πελατών είναι τα εξής..
– Επικεντρωθείτε στον πελάτη – ο πελάτης θα πρέπει πάντα να είναι το επίκεντρο της προσοχής κάθε επιχείρησης. Όλες οι αποφάσεις, οι υπηρεσίες και τα προϊόντα, πρέπει να βασίζονται στην ικανοποίηση των αναγκών και των προσδοκιών του πελάτη.
– Αναπτύξτε τους εργαζόμενους – η λέξη κλειδί στην ανάπτυξη των εργαζομένων είναι: εκπαίδευση. Μάθετε στους εργαζόμενους τον τρόπο να εξυπηρετούν τον πελάτη, εφοδιάστε τους με ότι χρειάζονται για αυτή την εξυπηρέτηση και ενδυναμώστε τους έτσι ώστε να αριστεύουν σε αυτή.

– Δημιουργήστε σχέσεις – η πιστότητα του πελάτη επιτυγχάνεται μέσω της σχέσης που κτίζετε μαζί του. Όσο ισχυρότερη είναι η σχέση, τόσο πιο πιστός είναι ο πελάτης. Οι σχέσεις στηρίζονται στην εμπιστοσύνη, στην επικοινωνία και στην αλληλεπίδραση.
– Φροντίστε για την ενότητα της ομάδας σας – για να επιτευχθεί η αριστεία πρέπει όλοι οι εργαζόμενοι να είναι συντονισμένοι, να αγωνίζονται για τον ίδιο σκοπό, να εμπνέονται από το ίδιο όραμα και να λειτουργούν σαν ομάδα. Η ομαδική εργασία παράγει πάντα καλύτερα αποτελέσματα από την ατομική.
Οι υπάρχοντες πελάτες μας είναι το Νο1 κεφάλαιο που διαθέτει η επιχείρηση μας. Μην το ξεχνάτε ποτέ αυτό!